poniedziałek, 5 marca 2012

Wiosenne stylizacje na czas po ciąży

Niecierpliwie czekam na dematerializację mojego wielkiego brzucha w dzidziusia, mały już waży 3 kg, a jeszcze zostało przepisowe 3 tygodnie do końca ciąży.

W domu wszystko co tylko nadawało się do prania zostało już uprane, torba spakowana,  pozostaje mi tylko czekać i marzyć aby wszystko dobrze się potoczyło.

Marcowe słońce nastraja mnie optymistycznie, myślę już powoli o skompletowaniu garderoby po porodzie, nie mogę się doczekać kiedy będę pomykać z wózkiem w normalnych ciuchach.
Chciałabym utrzymać sukienkowy trend, który sprawdził się podczas ciąży, będę musiała tylko staranniej dobierać kroje ubrań aby ukryć lub dobrze zamaskować okolice brzucha, bo z doświadczenia wiem, że nie tak od razu nie będę miała tali osy, będę zadowolona jeżeli w ogóle będę miała jakąkolwiek talię.

Ponieważ kupuję ciuchy w popularnych sieciówkach takich jak m.in Orsay, Top Secret czy Reservd pokusiłam się o stylizacje oparte na nowych kolekcjach z tych sklepów, nieoceniony do takich poczynań jest portal Polyvore, którym się posłużyłam tworząc poniższe zestawy.
Na szczęście Top Secret i Orsay prowadzi sprzedaż swoich ciuchów przez internet, jest to dobra wiadomość dla świeżo upieczonych mam, które nie mają czasu biegać po centrach handlowych, a też mają ochotę odświeżyć swoją szafę na wiosnę.

Tworząc swoje stylizację skupiałam się na ukryciu krągłości na brzuchu poprzez krój ubrań, czy mi się to udało oceńcie same.

wiosna2012
sukienka granatowa Top Secret
sukienka jasna Solar
buty Ryłko
torebka jasna - Top Secret
torebka czerwona - Solar
biżuteria zasoby Polyvore

wiosna 2012

sweter Troll
spodnie Top Secret
torba Top Secret
baleriny Top Secret
bluzka Top Secret
szal Top Secret
wózek Musty Urban Rider Standard 
wiosna turkusy

bluzka Orsay
kurtka Reservd
spódnica Top Secret
tobra Troll
buty Reservd
bransoletki zasoby Poluvore

8 komentarzy:

  1. W tym sezonie pastele i turkusy a ja jestem w niebie - moje ulubione klimaty! :))
    T-shirt z drugiej stylizacji bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mi do gustu przypadły kwaitowo-pastelowe desenie, a turkusy też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. zakochałam się w tych sukienkach z 1 zdjęcia :D pozostałe ciuszki też super oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nich zakochałam za asymetryczne cięcia w okolicach pasa ukrywające to i owo, zwłaszcza w tej z Top Secret bo cenowo bliższa mojemu sercu :)

      Usuń
  4. No własnie. Ubrać się w ciąży, to żaden problem- u mnie rządzą dopasowane bluzeczki na naramkach i luźne dzianinowe sweterki przepięte paseczkiem pod biustem. Wszystko w beżach i szarościach oczywiście. Bez najmniejszego trudu.


    Ale ubrać się po ciąży! To dopiero jest wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, ja już to raz przerabiałam i wiem że to nie jest łatwe, a czasem bardzo frustrujące. Na szczęście jest teraz fajna bielizna korygująca.

      Usuń
  5. o tak bielizna korygująca może zdziałać cuda...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi poznać Twoje zdanie:)