piątek, 2 marca 2012

Ciężar ciąży,czyli jak lekko stąpać w ostatnim trymestrze ciąży

Gdzieś tak w ósmym miesiącu ciąży poczułam jej ciężar , nogi stały się dziwnie ciężkie i odrętwiałe, palce stóp pod wieczór zaczęły przypominać małe paróweczki, w nocy czułam dziwny ból w okolicy łydek. Postanowiłam temu zaradzić i poszukać jakiegoś specyfiku, najpierw zerknęłam do Rossmana, pomyślałam, że jak tam nic ciekawego nie znajdę poproszę o jakiś specyfik w aptece.

Oto co znalazłam w drogerii i co przyniosło mi szybko ulgę, za stosunkowo niską cenę 8,59 zł
Fuss Wohl spray do nóg z kosodrzewiną



Opis produktu z etykiety
Działanie i pielęgnacja
Odżywia nogi i mięśnie dzięki witalizującemu olejkowi z kosodrzewiny i tonizującemu wyciągowi z kasztanowca zwyczajnego. Doskonały po sporcie i długotrwałym przebywaniu w pozycji stojącej, zapobiega napięciom mięs\śni nóg, a przy letnich temperaturach działa odświeżająco dzięki miętowo-pomarańczowemu zapachowi.
Stosowanie:
Aby uzyskać przyjemnie chłodzący efekt spryskać równomiernie stopy i nogi.

Moja opinia:
Preparat szybko przyniósł mi ulgę, stosuję go rano i wieczorem i powiem szczerze, że uczucie słoniowych nóg po zastosowaniu sprayu szybko mnie opuściło. Oprócz tego każdego dnia staram się poleżeć z jakąś poduszką lub zwiniętym kocem pod nogami. Na szczęście nie mam tendencji do żylaków i oprócz ciężkości nóg nie dokuczają mi jakieś dodatkowe obrzęki. Jedynym minusem produktu jest jego mała pojemność, bo tylko 100 ml.
Dodaję go do moich kosmetycznych hitów zaraz po oliwce dla kobiet w ciąży Babydream również z Rossmanna. Mam zamiar spakować go do szpitalnej kosmetyczki, ponieważ po pierwszym porodzie brak ruchu dał mi się we znaki w szpitalnym łóżku i nie wiedziałam co począć z opuchniętymi nogami.

5 komentarzy:

  1. A przyglądałaś się jak wygląda jego skład chemiczny? Jest ok?
    U mnie opuchnięcia się już też zdarzają. No i żylaki niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaję skład chemiczny do Twojej oceny, bo sama nie jestem specjalistą w tej dziedzinie i trudo mi powiedzieć co może być nie ok.
    ispopropyl alcohol, aqua, glycerin, pinus pumilio rbranch/leaf oil, aesculus hippocastanum seed extract, citrus aurantium dulcis peel oil, mentha piperita herb oil, limonene.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty skład, mi się wydaję, że nic tam złego nie ma ale ja też się za bardzo nie znam. Trzeba by było Sroki zapytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie jestem jakoś specjalnie przewrażliwiona na tym punkcie, jeśli chodzi o ciężkość nóg i opuchliznę to jest naprawdę ok.

      Usuń
  4. Mamusiuuu!! Ja jeszcze nie mam opuchniętych nóg, ale 8 miesiąc nadchodzi, czyli prawdopodobieństwo się zwiększa!! Obym nie musiała skorzystać z tej porady, ale w razie co - będę pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi poznać Twoje zdanie:)