poniedziałek, 30 maja 2011

Najbardziej Stylowa Mama

Jeszcze raz dziękuję wszystkim Mamom za udział w konkursie. 
Dziś dotarł do mnie mail z werdyktem od firmy Kinga Lingerie de Femme
Nie chcę dłużej trzymać Was w napięciu, gdyż z powodu nawału konkursowych stylizacji finał został przesunięty o kilka dni, niniejszym ogłaszam, że zwyciężyła Monsiunia. 

Jestem młodą mamą niespełna 2 letniej dziewczynki. Noszenie jej pod sercem było dla mnie czymś najwspanialszym na świecie. Dzięki niej zaczęłam dostrzegać więcej, poczułam co znaczy naprawdę kochać. Każdy jej uśmiech, sukces, a nawet smutek przeżywam razem z nią. Nauczyła mnie cieszyć się bez powodu. Chcę żeby moje dziecko miało piękną, pewną siebie mamę. Kiedy będzie starsza moim zadaniem będzie wprowadzanie jej do kobiecego świata, w tym mody. Patrząc na nią widzę siebie z dzieciństwa.
Dziecko w niczym nie ogranicza, wręcz przeciwnie otwiera szeroko okno na życie i pozwala uczyć się go od początku.

Jeszcze raz dużo ciepłych buziaków i uścisków dla wszystkich Mam :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi poznać Twoje zdanie:)