niedziela, 9 października 2011

Być czy nie być jak Kasia Skrzynecka....?

W przerwie pomiędzy prezentacją kolejnych Mam Glamour chciałabym podyskutować z Wami o stylu Kasi Skrzyneckiej, co sądzicie o jej ciążowych stylizacjach. Osobiście Kasia budzi moją sympatię, chociaż nie do końca pasuje mi jej styl ubierania. Z poniższych stylizacji moim faworytem jest szara asymetryczna sukienka oraz zestaw w odcieniach beżu z szarą krótką kurteczką.  Słabą stroną Kasi są niezbyt trafione dodatki, patrz torebka poniżej lub zbyt błyszczące, grube rajstopy. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o ciążowych kreacjach Kasi .

zdjęcia plotek.pl



 zdjęcia nocoty.pl

3 komentarze:

  1. imho każda z tych stylizacji podkreśla to co Skrzynecka powinna ukrywać czyli swoje okropne kolana. Szara asymetryczna sukienka wyszła najlepiej ale nie wiem czy to nie zasługa photoshopa na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szara sukienka faktycznie cudo! a co do reszty, to całkiem nie mój styl...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż... Kasia jak Kasia. Mnie to w oczy razi, ale z drugiej strony ciężko jest mi wyobrazić sobie Kasię w innej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi poznać Twoje zdanie:)